Získejte na Facebooku fanoušky pro vaši stránku
Při získávání fanoušků máte v podstatě dvě možnosti. Buď se snažit získat fanoušky, kteří mají skutečně zájem o vaše služby či zboží a nebo si fanoušky jednoduše koupit. Budování kvalitních fanoušků má své výhody zejména v jejich aktivitě a zájmu, nicméně koupě určitého množství fanoušků je nepoměrně levnější, rychlejší a pro většinu firem doporučujeme spíše tuto "bezstarostnou" variantu.
Proč mít na Facebooku více fanoušků?
- Důvěryhodnost - počet fanoušků zobrazíte také na vašem webu
- Oslovení uživatelů rychle a jednoduše - okamžitá odezva
- Vaše příspěvky vidí širší okruh uživatelů - nejen vaši fanoušci
- Soutěže, zpětná vazba, možnost použití recenzí z FB na webu
- FB komentáře zvyšují návštěvnost vašeho webu
Správa FB marketingu
Pro firmy, které chtějí budovat kvalitní fanoušky, jsme připravili službu Správa FB marketingu. Tato služba zajistí správu vaší facebookové stránky, přidávání příspěvků a aktivní získávání a komunikaci s fanoušky. Cílem je vybudovat kvalitní fanouškovskou základnu se zájmem o vaše produkty či služby.
Součástí služby je:
- Analýza stavu firemních stránek na Facebooku
- Úprava současného nastavení do optimální podoby
- Definování parametrů optimálního fanouška stránky
- Aktivní získávání fanoušků
- Přidávání 15-ti příspěvků každý měsíc
- Komunikace s fanoušky
- Vyhodnocení zpětné vazby
Správu FB marketingu poskytujeme za 1200,- Kč / měsíc.
Pokud chcete rychlejší odezvu a budouvání FB stránky, nabízíme individuální řešení, které je zpoplatněno dle rozsahu prací.
Fanoušci na zakázku - jednorázové přidání FB fanoušků
Jednorázové přidání FB fanoušků je vhodné zejména pro firmy, které se na Facebooku nechtějí aktivně prezentovat. V takovém případě zajistíme libovolný počet fanoušků v určitém termínu za dohodnutou cenu.
Orientační ceny jednorázového přidání fanoušků:
100 fanoušků za 400,- Kč, 500 fanoušků za 1600,- Kč, 1000 fanoušků za 3000,- Kč
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.
Firemní stránka na Facebooku nabízí i přehledné statistiky o uživatelích a další užitečné informace, které se dají dobře uplatnit při další práci.
Příklad z praxe:
Z praxe se nejčastěji setkáváme s tím, že uživatelé navštíví firemní stránky a vidí, že firma je na Facebooku a má fanoušky. Potencionální zákazník tak získává důvěru ve vaši firmu a má jistotu, že firma má za sebou určitou historii a dá se jí důvěřovat. Minimálně doporučujeme alespoň 300 fanoušků, v opačném případě na stránky nedoporučujeme vkládat žádné facebookové prvky.