Regionální seo s garantovanými výsledky

Hlavním cílem regionální optimalizace pro vyhledávače jsou zákazníci přicházející z regionu a blízkého okolí. Mít zákazníky dostupné a poblíž, stýkat se s nimi osobně a mít možnost budovat pracovní vztahy přímo a ne jen telefonicky a nebo emailem, je dost často klíčová výhoda.

Regionální seo je zaměřené na město, oblast či region. Většinou je jeho realizace jednodušší, než u optimalizace pro celou ČR, nicméně i u regionální optimalizace se najdou těžká slova. Obecně platí, čím atraktivnější lokalita a vyšší konkurence ve vybraném sektoru zájmu, tím vyšší cena optimalizace. Některé firmy působí pouze v regionu a pro ty není lepší reklamní služba. Regionální optimalizace může být i zdarma součástí seo pro celou ČR, stačí jen přidat zaměření na region či město.

Orientační ceny regionální optimalizace:

Lehčí slova: 2-6 tis. jednorázově a 3-8 set / měsíc (příklady lehčích klíčových slov: koberce Zlín, malíři Liberec, podlahy Uherské Hradiště, restaurace Hodonín...)

Těžká slova: 6-15 tis. jednorázově a 1-4 tis. / měsíc (příklady těžších klíčových slov: ubytování Krkonoše, hotely Šumava, reality Brno, podlahy Ostrava, reality Zlín...)

Nechte si zdarma zpracovat nabídku, stačí zanechat kontakt, zavoláme vám a vše můžeme probrat.


Proč řešit seo - optimalizaci pro vyhledávače  regionálně?


Jaký je postup při realizaci regionální optimalizace:

Nejprve na základě vzájemné komunikace a rychlé analýzy současného stavu, vytyčíme cíle a reálné možnosti služby. Po domluvě dílčích cílů zahájíme práce na optimalizaci. Po dosažení předních pozic na zvolená slova a klíčové vazby sledujeme výsledky v GA. Ty s vámi konzultujeme a dle těchto nezávislých statistik máte kvalitní zpětnou vazbu o tom, jak je služba učinná. Zlepšení současného stavu stránek a dosažení pozic na klíčová slova garantujeme. Za službu platíte pouze tehdy, pokud má prokazatelné výsledky = dosažení pozic ve vyhledávání.

Pokud máte zájem o zákazníky z celé ČR - vyzkoušejte seo zaměřené na zvýšení návštěvnosti.

Příklad a trocha statistik k regionální optimalizaci:

Máte stránky prodávající podlahy a prodáváte pouze po Praze. Zajímají vás tedy lidé, kteří chtějí koupit podlahy a jsou z Prahy. Tito lidé zase chtějí firmu, která prodává podlahy a je z Prahy.

  • Jen na Googlu zadá do hledání slovo „podlahy Praha“ cca 1 900 uživatelů za měsíc.
  • 90% uživatelů se dívá na první stranu výsledků vyhledávání
  • 77% uživatelů používá vyhledávače, když něco hledají
  • 77% uživatelů hledá v přirozených výsledcích hledání namísto placených zápisů
  • 70% návštěv na všechny webové stránky pochází z vyhledávačů
  • 67% uživatelů zvolí přirozené vyhledávání v momentě nakupování
  • 62% uživatelů se dívá jen na první stranu výsledků
  • 55% uživatelů využívá vyhledávače denně
  • 36% uživatelů přisuzuje důvěru značky dle pozic ve výsledcích vyhledávání

Logika SEO - proč to funguje:

U každého návštěvníka stránek je důležitý jeho nákupní potenciál. Na stránkách chceme mít přece lidi, kteří o vaše služby/výrobky mají co největší zájem a nakoupí. Když lidé na internetu něco hledají, tak o to mají zájem. Pokud někdo hledá na Seznamu či Googlu třeba „podlahy Praha“, je zde velká pravděpodobnost, že si chce koupit podlahy a chce firmu z Prahy. Z tohoto důvodu je pro každého prodejce podlah velmi zajímavé, být dohledatelný na tuto a další klíčové vazby.

„Kdy naposledy jste na internetu hledali něco, co vás nezajímalo?“